2013/11/13

室內Pre-wedding先睹為快~~

早前拍攝室內pre-wedding, 終於有相可以睇喇~ 

 
決心去做好室內婚紗拍攝,原來真係要付上好多時間、心機、努力...應該係勞力至真^^

 
我知道我地好多野都唔及大公司可以攪得好有氣勢,好有卓頭,甚至地方、 場景.....

 
但我地有嘅,就係用心,希望帶比新人有開心愉快嘅經歷...

 
希望在拍攝及化妝上,都能讓客人feel我地係有heart 啦...hehe~

 
多謝你地支持呀! ^3^

 
我地會繼續比心機去做到最好~~

 
先post其中一個場景的幾張照, 之後陸續有黎....
 




 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言